Tak jsem u Generali změnil po třech letech pojistku z produk
Tak jsem u Generali změnil po třech letech pojistku z produktu Komplet na Základ. Pominu-li, že mi před třemi roky při koupi auta "mazaně vnutili produkt Komplet protože bydlím v Praze, tak mě ještě ubalamutili, že pojištění od přechozí pojišťovny Kooperativa vč. bonusu na ně přechází automaticky. Já "blbec" tomu uvěřil a neposlal jim zápočtový list předchozího pojištění a tak jsem úspěšně přišel o 50% bonus. Takže tři roky jsem teď ročně solil o víc jak 2 litry navíc. Starou pojistku mám platnou do 7.5. 2011 a s pojišťovacím agentem jsem 30.3. 2011uzavřel novou (Základ) s platností od 7.5.2011 a ještě nechal připojistit skla a úraz řidiče. K mému překvapení jsem 6.4.2011 obdržel poštou pojistnou smlouvu odeslanou pojišťovnou 1.4.2011 s počátkem pojištění 30.3.2011. Povedený apríl. Odepsal jsem e-mailem, cože to znamená, jako, že bych měl platit dvakrát povinné ručení na jedno auto a že mne dostali do situace, kdy jsem v prodlení s úhradou? (jedná se o měsíc duben neboť stará pojistka platí do 7. května). Dostalo se mi opovědi že věc předali odbornému oddělení pojištění motorových vozidel a popřáli příjemný den. Ani slovo omluvy. Jako vrchol k tomu mi přišla dnes 11.4.2011 sms upomínka, že jsem nezaplatil. Takže uvažuji, jestli nenavštívím televizi Nova. Jestli přátelé uvažujete o povinném ručení u bordelářské firmy Generali, tak doporučuji se no to raději vysmát.
! ! ! POROVNÁNÍ PŮJČEK Z VÍCE ZDROJŮ ! ! !
Naposledy oživil Anonymous v pon 24. pro 2012 1:18:08
|