Tak už mám jako plno lidí z této diskuze šílenou zkušenost s
Tak už mám jako plno lidí z této diskuze šílenou zkušenost s pojišťovnou triglav. Dnes mi přišlo plnění za škodu , která byla asi před 4 měsíci. Klient pojišťovny mi naboural auto, klasika - nedodržení bezpečné vzdálenosti. Zadní nárazník, parkovací senzory, nic zvláštního. V autorizovaném servisu mi řekli ž e mám nárok na půjčení vozu a že to bude zhruba se vším všudy za 25.000 korun, ale že jsou plní a trvalo by to. Tak jsem to dal opravit ke známému, sehnal si originální nárazník - cena cca 5000, nechal ho nalakovat - 5000, nechal si jen opravit a zkontrolovat parkovací čidla a známej mi vše udělal lidově řečeno za flašku. Tak jsem to tak spočítal a čekal že pojišťovna pošle alespoň to co mě to stálo, tj cca 12.000. Materiál, prokazatelná práce a náklady - jízda čas. Jaké překvapení bylo, když mi dnes přišlo na účet 4500. Nevím jestli si mám říct po takové době hurá a nebo se s nima dohadovat. Pořádně ani nevím jak, telefon nikdo nebere a na mail nereagujou. Pokud mě někdy nabourá klient této pojišťovny tak si raději nechám opravu platit ze svého havarijního pojištění, kde mám spoluúčast 1000 a pokud bych to při této nehodě udělal, neprodělal bych tolik.
! ! ! POROVNÁNÍ PŮJČEK Z VÍCE ZDROJŮ ! ! !
Naposledy oživil Anonymous v pát 26. dub 2019 15:25:58
|