Může se to stát každému Zkraje musíme zdůraznit, že pan M. řídí aktivně přes třicet let a nikdy se nesetkal s odlétnutým kamínkem či rozbitým předním sklem. Rok po koupi zbrusu nového vozu cestoval po hradecké silnici číslo jedenáct. Cestou od protijedoucího nákladního automobilu odlétl větší kamínek. Následovala rána a popraskání předního skla u osobního vozu. Pan M. okamžitě zastavil, svůj vůz otočil a vydal se za nákladním vozem, který posléze předjel a zastavil. Řidiči sdělil co se stalo. Ten ochotně poskytl všechny důležité údaje a odjel s příslibem, že celou událost ohlásí i on pojišťovně a přední sklo osobního vozu bude uhrazeno z povinného ručení nákladního vozu, který patří spediční firmě. Mezitím pan M. dal vyměnit sklo v autorizovaném servisu a fakturu na přání leasingové společnosti uhradil a veškerou požadovanou dokumentaci zaslal pojišťovně, která škodu likvidovala. Po dvou měsících se však od pojišťovny dozvěděl, že majitel nákladního vozu od kterého odlétl kamínek, stále ještě neposlal souhlas s pojistným plněním škody z povinného ručení nákladního vozu, a tak pojišťovna nemůže poslat peníze. Majitel firmy si je vědom, že by v případě souhlasu přišel o bonus na povinném ručení, který činí nemalou částku. Pan M. má vyměněné přední sklo za šestnáct tisíc korun a peněz se nejspíše nedočká.
|
|