Já jsem uplně v klidu Věř mi
Já jsem uplně v klidu Věř mi, úplně Jde o to, že pojišťovna musí mít nějak věrohodně zjištěno, kdo je viník. Na to jsou interní předpisy a ty se moc neliší ať se jedná o jakoukoliv pojišťovnu. Když je neprokázaný viník, tak není co řešit. Autoservis může samozřejmě řešit pojistnou událost v zastoupení pojišťovny. On ale řeší jen poškozené auto, nemá nic společného s dokazováním viny u dopravní nehody. Pouze pojišťovně nahlásí, jaká je škoda na autě a pojišťovna pošle krycí dopis, že s tím souhlasí. I dříve platilo, že viník musí škodu nahlásit své pojišťovně. Tohle platilo i třeba 15 let zpět. Ten termín byl tuším 14 dní. Jediný sporný bod vidím v tom, že Vás pojišťovna nekontaktovala. A samozřejmě, že nekontaktovala případného viníka. To ona ale nemusí, i když by třeba měla. Je to blbý uznávám. Bohužel i jako poškozený to musíš tlačit a popohánět před sebou. A to ani nemluvím o tom, že u staršího auta na opravě často proděláš, protože Ti neproplatí celou částku za opravu.
Jak to tak čtu, tak nejhůř na tom bude majitel filcky. Za nic nemůže, má roztřískaný auto, musí řešit pojistnou událost a ještě přijde o bonus. A bourač je v pohodě. Nic nemá, v lochu bude ležet na kavalci a majitel filcky to z něj bude tahat 12 let po splátkách 200,- měsíčně....
Že s Coltem nejezdíte, je chyba. Pokud se má podělat další vstřik, tak ať je to v záruce.
U týhle konkrétní nehody by nepřišel o body, i kdyby tam byla PČR. Jen by dostal pokutu, za nedodržení bezpečné vzdálenosti.
! ! ! POROVNÁNÍ PŮJČEK Z VÍCE ZDROJŮ ! ! !
Naposledy oživil Anonymous v pon 05. lis 2012 23:08:41
|