Dobrý večer Petře,
Dobrý večer Petře,
plně souhlasím s kolegou Václavem, cena není všechno. Přál bych Vám zkušenost jednoho z mých kolegů, který si sjednal povinné ručení za "velice pěknou cenu" u jedné naší velmi mladé pojišťovny, která je tu skutečně jen pár let. Šťasten nad uspořenými penězi klient vyrazil a způsobil nehodu. Poškozený doslova tahal peníze z pojišťovny cca 3 měsíce, poté mu ruply nervy a celé to předal právnické firmě a soudu, peníze dostal až za další tři měsíce. Těch telefonátů, dopisů, urgencí, slibů, nadějí...škoda počítat. Víte co udělal viník nehody, levně a výhodně pojištěný klient ? Dle zákona vypověděl smlouvu povinného ručení do 30-ti dnů od vzniku pojistné události. Dnes je pojištěn u Allianz, tarif Exkluziv 150/ 150 mio. Umíte si představit, že by klient poškozeného dostal např. na invalidní vozík a rodina by se takto každý měsíc doprošovala peněz ? To je hodně ponižující stav. Já se na to dívám jinak - když už někomu způsobím újmu na majetku nebo (nedej bože) na zdraví, tak chci mít za zády skutečně finančně silného a spolehlivého partnera, aby byl poškozený či jeho rodina odškodněni co nejlépe a nejkvalitněji. Budete-li se na to dívat tímto pohledem a naučíte-li takto se dívat i Vaše klienty, pak máte vyhráno a Vaši klienti taktéž.
! ! ! POROVNÁNÍ PŮJČEK Z VÍCE ZDROJŮ ! ! !
Naposledy oživil Anonymous v úte 27. lis 2012 11:50:56
|