Mám ty nejhorsi zkusenosti
Mám ty nejhorsi zkusenosti ... zacatkem unora pojistna udalost z povinneho ruceni od klienta teto pojistovny - nahlaseni PU - urgence uhrady - vyzva k doplneni podkladu, ktere uz meli - urgence uhrady - telefonaty na infolinku, kde prislibili reseni - vyzva k doplneni dalsich podkladu postou (zaslal jsem obratem to, co uz meli zase ze drivejska) - urgence uhrady - maily na operatora, kde mi sdelili, ze je vse predano na revizni a vyplatni oddeleni (po trech mesicich od pojistne udalosti) - urgence uhrady - telefonaty na infolinku, kde mi nic nereknou, jen ze vidi v systemu, ze to je uz vyrizene - na maily nereaguji, po ctyrech mesicich mi auto stale stoji opravene u opravare, ktery mi jej nechce dat, protoze mu neplatim ... Slavia pojistovna mi pripadaji jako pekni smejdi
na webu nemaji zadny jiny poradny kontakt nez infolinku, kde je furt obsazeno a cekam na automatu, na pobockach nic nevedi a odkazou na infolinku .. hnus hnus!