Jak to je
Kamaráda naboural mladík, co jsi půjčil bez dovolení rodinné auto a nezvládl ho. Podařilo se nám získat kontakt na člověka, který celou tuto pojistnou záležitost vyřídil, zařídil náhradní auto a poškozený (kamarád) neplatil ani floka, přestože měl vůz cca 8 let starý. Navíc fungule jakási společnost DAS, která je schpná zajistit úplně stejný servis, avšak, tam si člověk něco platí.
Z čistě selského pohledu nemůže být nikdy staré auto zhodnoceno novými díly, protože v tomto okamžiku se stává vozem havarovaným, tudíž jeho cena spíše dokonce na trhu poklesne i přes investici do nových dílů. Za správné řešení pojistné události považuji uvedení vozidla do stavu, které bylo před havárií. Pokud se jim nelíbí, že jsem měl původně odřený nárazník, mohou nový v těchto místech patinou opatřit. Jediné, co bych nechal na pojišťovně je místo (servis), který bude opravu provádět. Na opravu bude normální 2-letá záruka.
Jak to je
Kamaráda naboural mladík, co jsi půjčil bez dovolení rodinné auto a nezvládl ho. Podařilo se nám získat kontakt na člověka, který celou tuto pojistnou záležitost vyřídil, zařídil náhradní auto a poškozený (kamarád) neplatil ani floka, přestože měl vůz cca 8 let starý. Navíc fungule jakási společnost DAS, která je schpná zajistit úplně stejný servis, avšak, tam si člověk něco platí.
Z čistě selského pohledu nemůže být nikdy staré auto zhodnoceno novými díly, protože v tomto okamžiku se stává vozem havarovaným, tudíž jeho cena spíše dokonce na trhu poklesne i přes investici do nových dílů. Za správné řešení pojistné události považuji uvedení vozidla do stavu, které bylo před havárií. Pokud se jim nelíbí, že jsem měl původně odřený nárazník, mohou nový v těchto místech patinou opatřit. Jediné, co bych nechal na pojišťovně je místo (servis), který bude opravu provádět. Na opravu bude normální 2-letá záruka.
|