Skrýt reklamu

Výdělek na burze, trading, forex

Hledáte rychlou půjčku před výplatou? Vyzkoušejte Uspory.cz.

Peníze ne a ne přijít k vám na učet? Jednoduché řešení půjčka do výplaty od 500 Kč u vás za 5 minut.

Půjčky online přehledně na CoolPůjčky.cz


Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
   
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Please select the options below to the correct list to avoid automated registrations.
Ovoce
Zelenina
Mrkev
Jahoda
Jablko
Paprika
Přehled tématu - pojistná událost u společnosti Axa
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: pojistná událost u společnosti Axa  Odpovědět s citací
tomhle případě je těžké radit. já měl tak též problém co se týče pojistné události a musel jsem to řešit po svém a vyplatilo se. Vem si sebou veškeré podklady a písemnosti co máš a naskenuj je. Pak si vem buď diktafon,nebo foťák co umí video záznam a jeď do servisu a promluv si s majtele a vše řádně zdokumentuj. Pamatuj si pokud nemáš žádné důkazy,tak se s tebou nikdo bavit dnes nebude. pořád to bude tvrzení proti tvrzení.
mám s tím vlastní zkušenost. já měl 1hodinový video záznam své události a vpřípadě problémů jsem byl rozhodnut podat trestní oznámení. Když se začli cukat,tak jsem jim zdělil,že to předám policii a mám důkaz a do 10dnů to bylo vyřízeno a já si jel pro auto do servisu FORD. A ještě jedna rada. Vždy v případě nehody to dávat do servisu FORD. Pokud je to dobrá pojištovna tak vám to sama navrhne a doporučí smluvního partnera.
Příspěvek Napsal: pát 19. srp 2011 19:08:00
  Předmět příspěvku:  pojistná událost u společnosti Axa  Odpovědět s citací
Mám problém s pojistnou událostí číslo u společnosti Axa, chtěl bych Vás proto poprosit o radu v této věci.

Dne 15. prosince 2010 odpoledne jsem jel po kruhovém objezdu a dodávka, přijíždějící na kruhový objezd mi nedala přednost. Řidič dodávky při vyplnění formuláře přiznal svoji vinu. Na mém autě (ford focus kombi, r.v.2000) byla viditelná škoda na pravé straně přední části vozu (zničený nárazník, chladič, příčka, bok, obě světla, kapota atd., po nárazu také nešli otevřít dveře u řidiče). Auto bylo odtaženo do servisu. V servisu mi sdělili, že auto je opravitelné, podepsal jsem u nich plnou moc, s tím, že s pojišťovnou vše vyřídí a budou mě průběžně kontaktovat. A že mám akorát tu pojistnou událost nahlásit pojišťovně Axa, u které má řidič dodávky povinné ručení.

Dnes je 19. dubna a své auto stále nemám. Servis se vymlouvá, že se s pojišťovnou nedá komunikovat, ale ani servis a ani pojišťovna v podstatě nekomunikují se mnou. Přitom, co jsem se dozvěděl, tak auto už je 3 týdny opravené?!

Servis mi v průběhu 2 měsíců nedal vůbec žádné informace o škodě na vozidle, informace o tom, kolik mi pojišťovna zaplatí, případně kolik musím doplatit za amortizaci vozidla při osazení vozidla originálními díly. Pojišťovna mi krom jediného dopisu, v němž mě žádá o zaslání kopií dokladů (což za mě udělal servis), neposlala nic.

Jedinou informací, kterou jsem získal v průběhu těchto dvou měsíců v telefonátu s majitelem autoservisu, byla celková částka škody, a to 60 000 Kč (dnešní cena těchto focusů je 50-80 tisíc ?!) a nějaká informace, že pojišťovna poslala na jejich účet 47 000 Kč – ovšem na tuto částku není údajně žádný doklad – mně, ani servisu z pojišťovny nepřišel žádný dopis, že výše zmíněnou částku poslala.

Na konci února se dozvídám ze servisu, že s pojišťovnou mají vše vyřízené a auto se začne opravovat. Najednou je však polovina března a pořád auto nazpět nemám, tak volám do servisu, kde mi majitel oznamuje, že auto mám opravené a že mám doplatit 20 000 Kč ze svého za nehodu, kterou jsem nezavinil. O tomto údajném doplatku se dozvídám až po 3 měsících od nehody! V telefonátu se také dozvídám, že mému autu byl vyměněn prý nefunkční alternátor za jiný z vrakoviště = proč z vrakoviště?! Od servisu jsem si alespoň vyžádal vyčíslení náhradních dílů, které objednávali, přibližné ceny práce a laku atd. Až po 2 dnech a opětovném vyzvání mi posílají seznam objednávky z Auto Kelly a přibližné ceny. V servisu jsem oznámil, že když se mnou o ceně opravy, doplatku nemluvili dříve, jak je zvykem u jiných servisů, nehodlám doplácet nic, na to mi v servisu řekli, že to zkusí vyřídit s pojišťovnou. Od té doby je věc na mrtvém bodě nikdo se mnou nekomunikuje.
Příspěvek Napsal: pát 19. srp 2011 19:06:59

Všechny časy jsou v UTC

Přejít na:  
cron

Dotazy směřujte prosím přímo do fóra, uvedený email je pro technické záležitosti: info@spocitame.cz

Provozovatel této stránky neručí za texty a příspěvky zde uveřejněné, pokud jsou příspěvky v rozporu se zákony ČR, nebo k nim vlastníte autorské práva, kontaktujte nás prosím, provedeme nápravu. Není možné ověřovat pravost příspěvků, proto neneseme jakoukoliv odpovědnost za pravost. Pokud máte výhrady k příspěvku, kontaktujte přímo autora, nebo reagujte odpovědí přímo ve fóru.


« Zásady Google pro ochranu osobních údajů.
TOPlist