Myslím si, že žádný člověk dnes neudělá chybu, pokud si sjedná povinné ručení u kohokoliv z tzv. velké pětky, tj. České pojišťovny, Kooperativy, Allianz, Generali a ČSOB. Dlouhodobě mám obzvláště vynikající zkušenost právě s Allianz, Kooperativou a ČP. Co naopak nesjednávám z důvodu opakované špatné zkušenosti klientů je Slavia, Direct a Triglav. Zde je problém i v jiné věci, a tou jsou limity. Dnes bych osobně nedoporučoval jít pod limit 50 nebo 70 mio, ideálně ještě více. Lidé si často povinné ručení spojují jen s poškozením plechů nebo totálkou celého auta, zkuste se však dostat k pojistným událostem, kde po havárii zůstal živitel rodiny (poškozený) např. na invalidním vozíku, před havárií vydělával např. 50.000 Kč/ měs. a má na sobě spoustu finančních závazků, děti, manželku, o ušlé mzdě, snížení životní úrovně, společenském uplatnění a dalších věcech ani nemluvě. Má-li klient (viník havárie) nějaké úžasně levné povinné ručení u stejně úžasné pojišťovny, tak klobouk dolů - po vyčerpání limitu pojistného krytí jde vše na jeho vrub.
Jsou známy případy, kdy při odškodnění na zdraví z titulu povinného ručení limity nedostačovaly. Takové odškodnění 50.000 Kč měsíčně po dobu 30 až 40 let udělá svoje...
Myslím si, že žádný člověk dnes neudělá chybu, pokud si sjedná povinné ručení u kohokoliv z tzv. velké pětky, tj. České pojišťovny, Kooperativy, Allianz, Generali a ČSOB. Dlouhodobě mám obzvláště vynikající zkušenost právě s Allianz, Kooperativou a ČP. Co naopak nesjednávám z důvodu opakované špatné zkušenosti klientů je Slavia, Direct a Triglav. Zde je problém i v jiné věci, a tou jsou limity. Dnes bych osobně nedoporučoval jít pod limit 50 nebo 70 mio, ideálně ještě více. Lidé si často povinné ručení spojují jen s poškozením plechů nebo totálkou celého auta, zkuste se však dostat k pojistným událostem, kde po havárii zůstal živitel rodiny (poškozený) např. na invalidním vozíku, před havárií vydělával např. 50.000 Kč/ měs. a má na sobě spoustu finančních závazků, děti, manželku, o ušlé mzdě, snížení životní úrovně, společenském uplatnění a dalších věcech ani nemluvě. Má-li klient (viník havárie) nějaké úžasně levné povinné ručení u stejně úžasné pojišťovny, tak klobouk dolů - po vyčerpání limitu pojistného krytí jde vše na jeho vrub.
Jsou známy případy, kdy při odškodnění na zdraví z titulu povinného ručení limity nedostačovaly. Takové odškodnění 50.000 Kč měsíčně po dobu 30 až 40 let udělá svoje...
|