Bohužel, je to jiné ...
v podstatě tohle je jediná věc, která mě na UNIQA nejvíc mrzí, co se týká ŽP... Kdyby to byla chvilková záležitost, ale co jsem v branži, tak je to pořád stejné a to už kolikrát říkali, že jsou malé stavy, nemá kdo zadávat smlouvy, musejí školit nové zaměstnance, atd.. tak nevím, zřejmě těm zaměstnancům málo platí, když jich je tam tak málo. Třeba do nich nechtějí moc investovat nebo třeba nechtějí investovat ani korunu navíc.. Kdo ví, doufám, že se to brzy zlepší.
Největší sranda na tom je, že platba mých klientů je zpravidla dřív na UNIQA pojišťovně, než je ještě smlouva zadána do systému
Takže co se týká výplat provizí, tak rozhodně nejsou zdržovány tím, že by klient nezaplatil, ale tím, že to UNIQA krapet zdrží.
Větší mazec je, když pro to své nestíhání ještě posune datum počátku třeba o měsíc či dva, to už jsem také zažil !
ale je fakt, že to bylo loni touto dobou. Od té doby nic, tak snad se mi to už nestane
Bohužel, je to jiné ... :-D v podstatě tohle je jediná věc, která mě na UNIQA nejvíc mrzí, co se týká ŽP... Kdyby to byla chvilková záležitost, ale co jsem v branži, tak je to pořád stejné a to už kolikrát říkali, že jsou malé stavy, nemá kdo zadávat smlouvy, musejí školit nové zaměstnance, atd.. tak nevím, zřejmě těm zaměstnancům málo platí, když jich je tam tak málo. Třeba do nich nechtějí moc investovat nebo třeba nechtějí investovat ani korunu navíc.. Kdo ví, doufám, že se to brzy zlepší.
Největší sranda na tom je, že platba mých klientů je zpravidla dřív na UNIQA pojišťovně, než je ještě smlouva zadána do systému :-D Takže co se týká výplat provizí, tak rozhodně nejsou zdržovány tím, že by klient nezaplatil, ale tím, že to UNIQA krapet zdrží.
Větší mazec je, když pro to své nestíhání ještě posune datum počátku třeba o měsíc či dva, to už jsem také zažil ! :-D ale je fakt, že to bylo loni touto dobou. Od té doby nic, tak snad se mi to už nestane :-)