Mám naprosto otřesné zkušenosti z jednání s touto ohavnou institucí. Přibližně před 2 měsíci mi klient této "pojišťovny" způsobil poměrně značnou škodu na vozidle. Téměř 14 dní trvalo, než výši škoody vůbec uznali. Auto už je několik týdnů opraveno a atále seščeká na krycí dopis. Jakákoliv komunikace s "pojišťovnou" je naprosto nemožná. Proto jsem se rozhodl podat stížnost u ČNB (http://www.cnb.cz/cs/o_cnb/formular_obe ... dotaz.html) a potom případnou žalobu. Jinou možnost opravdu nevidím.
Mám naprosto otřesné zkušenosti z jednání s touto ohavnou institucí. Přibližně před 2 měsíci mi klient této "pojišťovny" způsobil poměrně značnou škodu na vozidle. Téměř 14 dní trvalo, než výši škoody vůbec uznali. Auto už je několik týdnů opraveno a atále seščeká na krycí dopis. Jakákoliv komunikace s "pojišťovnou" je naprosto nemožná. Proto jsem se rozhodl podat stížnost u ČNB (http://www.cnb.cz/cs/o_cnb/formular_obe ... dotaz.html) a potom případnou žalobu. Jinou možnost opravdu nevidím.
|