Měl jsem povinné ručení u pojišťovny Slavia. Protože jsem skútr prodal, poslal jsem jim email se žádostí o ukončení pojištění a vrácení přeplatku na účet, z důvodu prodeje vozidla. Podotýkám, že u jiné pojišťovny to stačilo a peníze jsem měl zpět za tři dny. Další uvádím dle data:
12. 4. tohoto roku. Odpověděli mně, že chtějí zaslat podepsanou žádost, kopii kupní smlouvy a originál zelené karty poštou. Žádný zákon toto neukládá a pokud se nemýlím, není to tedy moje povinnost. Ale jsem člověk vstřícný a učinil jsem tak obratem a doporučeně.
10. 5. napsal jsem emailem upomínku s dotazem, kdy bude věc vyřízena. Bylo mi odpovězeno, že smlouva byla ukončena k 18. 4. (nechápu proč si vymysleli zrovna toto datum, ale budiž) a že dopis o ukončení "by měl ještě dorazit". To mě potěšilo, i když názor, že dopis by měl dorazit mám teda taky.
19. 5. opět emailem urguji a žádám o vyjádření kompetentního pracovníka k celé věci. Nikdo nereaguje. Asi jsem otrava, co jen chce oficiální papír s potvrzením o ukončení a dokonce chce vrátit své peníze!!!
14. 6. po několika marných pokusech se dovolat, kdy posloucháte prupovídky o tom, jak jsou všichni operátoři hrozně zaneprázdněni (a telefonní společnost si libuje nad útratou), se mi podařilo odchytit živého člověka (pan Vávra), který se mi omluvil - já vím, že on je chudák poslední, kdo za to může - a že to prý zaurguje.
19. 6. je to více než dva měsíce, co jsem pojišťovně Slavia řádně oznámil prodej vozidla. Do dnešního dne nemám ani potvrzení o ukončení, ani vrácené peníze. Nedokážu si představit, že bych po této pojišťovně chtěl pojistné plnění. Takže čekám, ale rozhodně to nevzdám a ten přeplatek z nich dostanu, i kdybych měl jít k soudu. Už z principu.
Varuji tedy všechny před pojišťovnou Slavia. Pokud se nejedná o ojedinělý případ, pak se lze domnívat, že se takto pozdním vracením peněz tato instituce neoprávněně obohacuje. Průběžně dám vědět, jak to pokračuje. Jedno vím ale už nyní. U pojišťovny Slavia bych si nepojistil ani houpacího koně!
Měl jsem povinné ručení u pojišťovny Slavia. Protože jsem skútr prodal, poslal jsem jim email se žádostí o ukončení pojištění a vrácení přeplatku na účet, z důvodu prodeje vozidla. Podotýkám, že u jiné pojišťovny to stačilo a peníze jsem měl zpět za tři dny. Další uvádím dle data:
12. 4. tohoto roku. Odpověděli mně, že chtějí zaslat podepsanou žádost, kopii kupní smlouvy a originál zelené karty poštou. Žádný zákon toto neukládá a pokud se nemýlím, není to tedy moje povinnost. Ale jsem člověk vstřícný a učinil jsem tak obratem a doporučeně.
10. 5. napsal jsem emailem upomínku s dotazem, kdy bude věc vyřízena. Bylo mi odpovězeno, že smlouva byla ukončena k 18. 4. (nechápu proč si vymysleli zrovna toto datum, ale budiž) a že dopis o ukončení "by měl ještě dorazit". To mě potěšilo, i když názor, že dopis by měl dorazit mám teda taky.
19. 5. opět emailem urguji a žádám o vyjádření kompetentního pracovníka k celé věci. Nikdo nereaguje. Asi jsem otrava, co jen chce oficiální papír s potvrzením o ukončení a dokonce chce vrátit své peníze!!!
14. 6. po několika marných pokusech se dovolat, kdy posloucháte prupovídky o tom, jak jsou všichni operátoři hrozně zaneprázdněni (a telefonní společnost si libuje nad útratou), se mi podařilo odchytit živého člověka (pan Vávra), který se mi omluvil - já vím, že on je chudák poslední, kdo za to může - a že to prý zaurguje.
19. 6. je to více než dva měsíce, co jsem pojišťovně Slavia řádně oznámil prodej vozidla. Do dnešního dne nemám ani potvrzení o ukončení, ani vrácené peníze. Nedokážu si představit, že bych po této pojišťovně chtěl pojistné plnění. Takže čekám, ale rozhodně to nevzdám a ten přeplatek z nich dostanu, i kdybych měl jít k soudu. Už z principu.
Varuji tedy všechny před pojišťovnou Slavia. Pokud se nejedná o ojedinělý případ, pak se lze domnívat, že se takto pozdním vracením peněz tato instituce neoprávněně obohacuje. Průběžně dám vědět, jak to pokračuje. Jedno vím ale už nyní. U pojišťovny Slavia bych si nepojistil ani houpacího koně!
|