Dobrý den, dovolte mi, abych se k tomuto tématu také vyjádřil. Můj příspěvek není negativní ohlas na pojišťovnu Slávia, spíše naopak. Na podzim měl můj strýc nedaleko Rýmařova dopravní nehodu, při které došlo k úplnému zničení jeho milované Škody Octavia. Viníkem byl řidič protijedoucího automobilu, který dostal v ostré zatáčce smyk a strejdově oktávce trochu upravil fazónu. Naštěstí měl viník pojištění právě u Slavie (ikdyž ono by to mělo být úplně jedno, kde je člověk pojištěný, ne?). Říkám "naštěstí", protože vyřízení veškerých záležitostí ze strany pojišťovny bylo naprosto v pořádku.
Celá anabáze s vyplacením peněz trvala "podezřele" krátce-cirka 3 týdny (zkouknu-li několik příspěvků od nespokojených přispěvatelů, tak mě napadá, jestli v jejich případě nezapracoval prostý lidský faktor, ne úmysl nebo neprofesionalita ze strany pojišťovny jako takové... ostatně, tak jak se občas stává vlastně při jakékoliv činnosti, konané lidmi a v jakékoliv firmě, instituci nebo pojišťovně
). Čímž nezpochybňuji uvedené případy nespokojených. Strýc si k vánocům pořídil hezkou bílou Fabii v kombíku, a to z peněz vyplacených Slavií (bez průtahů a jiných negativních zážitků).
Tak nevím... Myslím si, že je to fakt o lidech a jejich jednotlivých selháních (nechápu, proč by jakákoliv pojišťovna měla z principu v některých případech platit ok a v některých to protahovat, to mi nedává smysl?!?). Věřím, že 99,8% klientů téhle pojišťovny bude mít podobnou zkušenost jakou měl strýc a těch dvou promilí "smolařů" lituji. Všem přeji hezký den
Lukáš
Dobrý den, dovolte mi, abych se k tomuto tématu také vyjádřil. Můj příspěvek není negativní ohlas na pojišťovnu Slávia, spíše naopak. Na podzim měl můj strýc nedaleko Rýmařova dopravní nehodu, při které došlo k úplnému zničení jeho milované Škody Octavia. Viníkem byl řidič protijedoucího automobilu, který dostal v ostré zatáčce smyk a strejdově oktávce trochu upravil fazónu. Naštěstí měl viník pojištění právě u Slavie (ikdyž ono by to mělo být úplně jedno, kde je člověk pojištěný, ne?). Říkám "naštěstí", protože vyřízení veškerých záležitostí ze strany pojišťovny bylo naprosto v pořádku.
Celá anabáze s vyplacením peněz trvala "podezřele" krátce-cirka 3 týdny (zkouknu-li několik příspěvků od nespokojených přispěvatelů, tak mě napadá, jestli v jejich případě nezapracoval prostý lidský faktor, ne úmysl nebo neprofesionalita ze strany pojišťovny jako takové... ostatně, tak jak se občas stává vlastně při jakékoliv činnosti, konané lidmi a v jakékoliv firmě, instituci nebo pojišťovně :-)). Čímž nezpochybňuji uvedené případy nespokojených. Strýc si k vánocům pořídil hezkou bílou Fabii v kombíku, a to z peněz vyplacených Slavií (bez průtahů a jiných negativních zážitků).
Tak nevím... Myslím si, že je to fakt o lidech a jejich jednotlivých selháních (nechápu, proč by jakákoliv pojišťovna měla z principu v některých případech platit ok a v některých to protahovat, to mi nedává smysl?!?). Věřím, že 99,8% klientů téhle pojišťovny bude mít podobnou zkušenost jakou měl strýc a těch dvou promilí "smolařů" lituji. Všem přeji hezký den
Lukáš