Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Asistenční služba MAP |
|
|
Budete-li potřebovat asistenční služby, MAP Vám poskytne:
Základní asistenci v místě bydliště i na cestách pro případy problému s benzinem, klíči, pneumatikami a drobných elektrických a mechanických oprav Odtah. Pokud nelze problém vyřešit na místě, zajistíme odtah k nejbližšímu partnerovi v síti Mitsubishi Uložení nebo zaparkování vozidla. Jestliže k poruše dojde mimo běžné servisní hodiny a vozidlo musí být odtaženo k partnerovi v síti Mitsubishi, zajistíme umístění vozidla na střeženém parkovišti. V nejbližší pracovní den bude Vaše vozidlo odtaženo k partnerovi v síti Mitsubishi Předání naléhavých vzkazů. V případě nutnosti zajistíme předání důležitých vzkazů Vaší rodině, přátelům nebo kolegům v zaměstnání Informační servis. Na základě Vaší žádosti Vám poskytneme základní technické rady týkající se Vašeho vozidla a/nebo sítě partnerů Mitsubishi na území Evropy Právní a zdravotní pomoc. Na základě Vašeho požadavku Vám v případě nouze poskytneme kontaktní informace na právní a zdravotní odborníky Evropské celní poplatky. Pokud rozsah škody na vozidle neumožňuje jeho opravu, uhradíme veškeré celní poplatky spojené s ponecháním vozidla v cizině Je-li Vaše vozidlo v důsledku mechanické nebo elektrické poruchy nepojízdné a nemůže být opraveno tentýž den, nabídneme Vám a Vašim spolujezdcům* jednu z následujících možností:
Dopravu taxislužbou do místa Vašeho bydliště, a to v případě, že se nejedná o cestu delší než 50 km Náhradní vozidlo na dobu, po kterou bude Vaše vozidlo nepojízdné, avšak nejdéle na 2 pracovní dny. Pokud se nacházíte ve vzdálenosti větší než 50 km od místa bydliště, poskytneme Vám vozidlo na dobu nutnou pro provedení opravy, nejdéle však na 5 pracovních dní. V případě zapůjčení vozidla musíte splnit podmínky vybrané autopůjčovny (pojištění, náklady na benzin a další poplatky) Jízdenku na vlak první třídou nebo letenku ekonomickou třídou (pokud doba jízdy vlakem přesáhne 6 hodin) v případě, že jste více než 50 km od místa bydliště Ubytování v hotelu na dobu maximálně 4 nocí, pokud jste více než 50 km od místa bydliště. Zajištění ubytování závisí na lokálních podmínkách a místní dostupnosti Zajištění a doručení náhradních dílů. Pokud dojde v zahraničí k poruše Vašeho vozidla a nezbytné náhradní díly nejsou v dané oblasti dostupné, zajistíme ve spolupráci s partnery sítě Mitsubishi dodání náhradních dílů z jiné země (MAP hradí pouze náklady na doručení)
Budete-li potřebovat asistenční služby, MAP Vám poskytne:
Základní asistenci v místě bydliště i na cestách pro případy problému s benzinem, klíči, pneumatikami a drobných elektrických a mechanických oprav Odtah. Pokud nelze problém vyřešit na místě, zajistíme odtah k nejbližšímu partnerovi v síti Mitsubishi Uložení nebo zaparkování vozidla. Jestliže k poruše dojde mimo běžné servisní hodiny a vozidlo musí být odtaženo k partnerovi v síti Mitsubishi, zajistíme umístění vozidla na střeženém parkovišti. V nejbližší pracovní den bude Vaše vozidlo odtaženo k partnerovi v síti Mitsubishi Předání naléhavých vzkazů. V případě nutnosti zajistíme předání důležitých vzkazů Vaší rodině, přátelům nebo kolegům v zaměstnání Informační servis. Na základě Vaší žádosti Vám poskytneme základní technické rady týkající se Vašeho vozidla a/nebo sítě partnerů Mitsubishi na území Evropy Právní a zdravotní pomoc. Na základě Vašeho požadavku Vám v případě nouze poskytneme kontaktní informace na právní a zdravotní odborníky Evropské celní poplatky. Pokud rozsah škody na vozidle neumožňuje jeho opravu, uhradíme veškeré celní poplatky spojené s ponecháním vozidla v cizině Je-li Vaše vozidlo v důsledku mechanické nebo elektrické poruchy nepojízdné a nemůže být opraveno tentýž den, nabídneme Vám a Vašim spolujezdcům* jednu z následujících možností:
Dopravu taxislužbou do místa Vašeho bydliště, a to v případě, že se nejedná o cestu delší než 50 km Náhradní vozidlo na dobu, po kterou bude Vaše vozidlo nepojízdné, avšak nejdéle na 2 pracovní dny. Pokud se nacházíte ve vzdálenosti větší než 50 km od místa bydliště, poskytneme Vám vozidlo na dobu nutnou pro provedení opravy, nejdéle však na 5 pracovních dní. V případě zapůjčení vozidla musíte splnit podmínky vybrané autopůjčovny (pojištění, náklady na benzin a další poplatky) Jízdenku na vlak první třídou nebo letenku ekonomickou třídou (pokud doba jízdy vlakem přesáhne 6 hodin) v případě, že jste více než 50 km od místa bydliště Ubytování v hotelu na dobu maximálně 4 nocí, pokud jste více než 50 km od místa bydliště. Zajištění ubytování závisí na lokálních podmínkách a místní dostupnosti Zajištění a doručení náhradních dílů. Pokud dojde v zahraničí k poruše Vašeho vozidla a nezbytné náhradní díly nejsou v dané oblasti dostupné, zajistíme ve spolupráci s partnery sítě Mitsubishi dodání náhradních dílů z jiné země (MAP hradí pouze náklady na doručení)
|
|
|
|
Napsal: pon 05. zář 2011 13:05:36 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Asistenční služba MAP |
|
|
rychlé a účinné vyvinuté k pokrytí všech situací důsledné a dostupné v celé Evropě (viz. územní platnost) Co dělat v případě, že potřebujete asistenční zásah? Vytočte telefonní číslo uvedené na Vaší MAP kartě v případě:
mechanického nebo elektrického poškození dopravní nehody problému s palivem (nedostatek paliva, záměna paliva, nekvalitní palivo) problému s klíči (ztracené klíče, zabouchnuté klíče, zničené klíče) problému s pneumatikami (defekt, vandalizmus, netěsnosti nebo jiného poškození) pokusu o krádež nebo vandalizmus, je-li následkem toho vozidlo nepojízdné krádeže MAP Vám nabídne řešení umožňující Vám pokračovat v cestě bez výrazných časových ztrát nebo jiných potíží. Tyto služby jsou určeny Vám i všem Vašim spolucestujícím*.
rychlé a účinné vyvinuté k pokrytí všech situací důsledné a dostupné v celé Evropě (viz. územní platnost) Co dělat v případě, že potřebujete asistenční zásah? Vytočte telefonní číslo uvedené na Vaší MAP kartě v případě:
mechanického nebo elektrického poškození dopravní nehody problému s palivem (nedostatek paliva, záměna paliva, nekvalitní palivo) problému s klíči (ztracené klíče, zabouchnuté klíče, zničené klíče) problému s pneumatikami (defekt, vandalizmus, netěsnosti nebo jiného poškození) pokusu o krádež nebo vandalizmus, je-li následkem toho vozidlo nepojízdné krádeže MAP Vám nabídne řešení umožňující Vám pokračovat v cestě bez výrazných časových ztrát nebo jiných potíží. Tyto služby jsou určeny Vám i všem Vašim spolucestujícím*.
|
|
|
|
Napsal: pon 05. zář 2011 13:04:36 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Asistenční služba MAP |
|
|
Vítejte v MAPu – souboru služeb Mitsubishi Motors Assistance, který byl vyvinut pro zlepšení Vašeho zážitku s vozidlem Mitsubishi a nabízí Vám klid při jízdě Vaším automobilem.
Tento soubor služeb jsme připravili proto, abychom Vám a Vašim spolujezdcům* v případě jakéhokoliv problému v tuzemsku nebo v zahraničí poskytli největší možnou ochranu. Přejeme si, abyste nikdy nemuseli našich služeb využít. Přesto Vás prosíme, přečtěte si tyto pokyny. Dozvíte se, jak se zachovat v případě, že budete potřebovat naše asistenční služby.
24 hodin denně, 7 dní v týdnu Vám MAP nabízí služby, které jsou:
Vítejte v MAPu – souboru služeb Mitsubishi Motors Assistance, který byl vyvinut pro zlepšení Vašeho zážitku s vozidlem Mitsubishi a nabízí Vám klid při jízdě Vaším automobilem.
Tento soubor služeb jsme připravili proto, abychom Vám a Vašim spolujezdcům* v případě jakéhokoliv problému v tuzemsku nebo v zahraničí poskytli největší možnou ochranu. Přejeme si, abyste nikdy nemuseli našich služeb využít. Přesto Vás prosíme, přečtěte si tyto pokyny. Dozvíte se, jak se zachovat v případě, že budete potřebovat naše asistenční služby.
24 hodin denně, 7 dní v týdnu Vám MAP nabízí služby, které jsou:
|
|
|
|
Napsal: pon 05. zář 2011 13:04:13 |
|
|
|
|