Zákon zachování peněz je myšlen s nadsázkou. Ale někteří lidé si nejsou schopni uvědomit, že třeba reklama stojí obrovské peníze, ty peníze se z něčeho musejí vydat a výrobce je musí z něčeho nahradit a z čeho asi? Nebo - slevy 40% v Adidasu, ohromně výhodné - obchodník nemůže prodávat zboží pod nákupní cenou (standardně), což znamená, ž to zboží už předtím bylo neuvěřitelně předražené. Prostě peníze se nikde nelíhnou a nemizejí do černé díry (pokud nepočítám českou ekonomiku, u ní tenhle zákon zjevně neplatí)
Zákon zachování peněz je myšlen s nadsázkou. Ale někteří lidé si nejsou schopni uvědomit, že třeba reklama stojí obrovské peníze, ty peníze se z něčeho musejí vydat a výrobce je musí z něčeho nahradit a z čeho asi? Nebo - slevy 40% v Adidasu, ohromně výhodné - obchodník nemůže prodávat zboží pod nákupní cenou (standardně), což znamená, ž to zboží už předtím bylo neuvěřitelně předražené. Prostě peníze se nikde nelíhnou a nemizejí do černé díry (pokud nepočítám českou ekonomiku, u ní tenhle zákon zjevně neplatí)
|