Nechápu
Nechápu, proč pojištěnci Kooperativy u varianty pojištění EUROKOMFORT mají 4 roky stále nesnížené pojistné, ačkoliv mají bezeškodní průběh pojistného a u varianty Standard a Benefit se pojistné každým rokem snižuje ? Proč pojištěnci u varianty pojištění Eurokomfort dostali "Poukázku na poskytnutí bezplatných mimořádných asistenčních služeb při poruše vozidla" na r. 2008, která nabízí mnohem méně služeb, než u variant Standard a Benefit ?
V té poukázce je uvedeno, že je na příjezd odb.mechanika na místo poruchy na území ČR a 60 minut (maximálně) jeho práce na odstranění poruchy na vozidle, nebo odtah nepojízdného vozidla po poruše na území ČR až do 50 km nebo uložení vozidla nepojízdného z důvodu poruchy na území ČR až na 10 kalendářních dní, nebo v zahraničí zapůjčení náhradního vozidla na 7 dní a bez omezení počtu ujetých kilometrů, dále linku právní poradny při koupi a prodeji motorového vozidla ! Vzhledem 8 letům beze škod s variantou Eurokomfort a výši pojistného i na příští rok 4.032 Kč (stejná sazba již 4. rokem !) a v porovnání, kdybych měl stejných 8 let variantu Benefit, měl bych na příští rok již sníženou roční sazbu pojistného na 3.824 Kč, nebo u varianty Standard 3.712 Kč a měl bych výhodnější bezplatné služby, než mám u Eurokomfortu !!! To je výsměch, poslat takovou poukázku pro variantu Eurokomfort ! Postrádám na webových stránkách popis poskytovaných služeb a práv pojistníků varianty Eurokomfort !!!
! ! ! POROVNÁNÍ PŮJČEK Z VÍCE ZDROJŮ ! ! !
Naposledy oživil Anonymous v stř 20. bře 2019 23:49:41
|