Generali mě bohužel dvakrát zklamala
Generali mě bohužel dvakrát zklamala. Poprvé když mi jejich klient naboural auto a já chtěla plnění rozpočtem, byla mi vyplacena pouze jakási "záloha" ve výši zhruba dvou třetin způsobené škody a bylo mi sděleno, že pokud si auto nechám opravit v autorizovaném servisu a doložím fakturu, bude mi rozdíl částky doplacen. Auto mám nové, takže o nějakém opotřebování po pěti letech se vůbec nedá hovořit a když to srovnám s Kooperativou, kde jsem stejnou situaci řešila před pěti lety - dostala jsem plnou částku podle tabulek, plně se shodovala s vyčíslením škody v servisu a byla mi vyplacena hned a bez keců. A ani mě (světe div se) žádný likvidátor nenapadal, že bych měla bejt s pěti tisícema spokojená, protože zná tyhle rozpočty, lidi shrábnou peníze a pak zo ani neopravujou nebo to panička doma zamázne lakem na nehty. CO MU JE SAKRA DO TOHO !!!! Drobný šok jsem pak utrpěla jako přímý klient této pojišťovny, kde jsem měla pojištěná svá zvířata. Po úhynu zvířete mi bylo oznámeno, že žádné peníze nedostanu, protože daná nemoc sice není napsána v pojistných podmínkách jako výluka, ale taky tam nikde není, že se za ní plní. Vrchol všeho byl, že mi po půl roce od úhynu přišlo opětovné vyúčtování pojistného a složenka. Na můj telefonický protest mi bylo odpovězeno, že jsem pojišťovně oficiálně neohlásila smrt zvířete. Měsíční dopisování a telefonování kolem pojistného plnění pro ně asi není dost oficiální. Jedna ruka neví, co dělá druhá.....
! ! ! POROVNÁNÍ PŮJČEK Z VÍCE ZDROJŮ ! ! !
Naposledy oživil Anonymous v pát 04. zář 2020 8:42:39
|