Dobrý den,
Dobrý den,
23.4. se mi stala na mém voze škoda,kterou mi způsobil klient pojištovny SLAVIA. Všechno jsme nahlásili 26.4. Čekal jsem na číslo poj.události, slíbili že ho pošlou do 24hod. dva dny a nic, musel jsem tam opět volat. Řekli mi ho po telefonu. Auto jsem dal do servisu a událost jsem chtěl řešit rozpočtem(pro jistotu), aby mi servis auto po opravě nedržel. Používám ho každý den do práce. Všechny dokumenty jsem poslal přes mail a foto škody poslal servis. Samozdřejmě mi pojištovna volala že jim chybí fotodokumentace. Volal jsem do servisu ,aby fotky poslali znova a tak taky učinili. Zase se nějakou dobu nic nedělo(ze strany pojištovny). Auto mi opravili, já jsem všechno zaplatil a vesele jezdím. Už od 17.5.2011 čekám na peníze. Zjistil jsem kontakt(pouze mail, tel.prý nemají) na likvidátora ,který hodnotil moji škodu. Psal jsem mu a řekl že to má už hotové a předal to do střediska revize a výplaty. Psal jsem mu ještě ,ať mi napíše na kolik to vyhodnotil a odpověd žádná. Jak už jsem psal od 17.5. čekám a denně kontroluji učet... nebudu zatím panikařit a ještě chvíly počkám. V podmínkach jsem četl že na výplatu peněz mají 15-dní od data likvidace. Tj cca 23.4.2011 takže čekám do 10.6. a jdu na pobočku pro konkrétní informace. Snad je to jen planý poplach.... Jak to dopadne, rád vás tady kontaktuju.
Doufám že dobře...
! ! ! POROVNÁNÍ PŮJČEK Z VÍCE ZDROJŮ ! ! !
Naposledy oživil Anonymous v ned 06. zář 2020 9:35:21
|